Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2009 10:17 - Намерени редове
Автор: 10miles Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1577 Коментари: 1 Гласове:
0



 «Една снимка и толкова много спомени...Една песен те връща някъде далеч назад, към време различно и бурно, разтърсващо и носещо парещите отсенки на една разбита на парчета любов. Любов, която прави от теб една празна кукла, движена от неизчерпаемата и тъпа упоритост на живота. Не, няма любов. Има само егоизъм. Има само едни паразити впиващи се и смучещи един от друг докато накрая не остане нищо. И защо, защо подяволите продължаваме към следващия "подходящ" обект? Отговорът може да бъде и много лесен, но ще бъде ли верен? Мисля си, че хората се нуждаят от обич, макар и фалшива, макар и унищожителна, тя все пак е обич. Топло чувство, към което се стремим от момента, в който вземем първата си глътка въздух. 

 Но от нея боли.»

 

Това го намерих ровейки из компютъра си. Не мога да си спомня кога и по какъв повод съм го написала, било е отдавна. Мъчи ме обаче мисълта какво съм искала да кажа по-нататък, какво следва след «боли». Защо съм го оставила незавършено и до тук, и то така песимистично(а може би реалистично?!)? Едва ли някога ще намеря отговор на този си въпрос, но той ме наведе на дълбоки размисли за човешките възприятия за света.

 Фактът, че още преди години съм си изградила тази представа за любовта, при това без да я познавам, малко ме изплаши. Защото част от изразите, които съм използвала тук, си ги пиша и в есетата сега. А аз си мисля, че вярвам в любовта. Дали се заблуждавам? Тези няколко реда ме накараха сериозно да се замисля – за себе си, за промените, за света, за другите- познати и непознати. Толкова много ли сме потънали в стериотипния живот, който времето ни създава, че да не можем да осъзнаем истинската стойност на нещатата. Кой в крайна сметка казва, че истинската любов трябва да е вечна? Или пък само една? И какво ме е накарало да се разочаровам така болезнено, че да зачеркна това светло чувство? Знам ли и аз...  
 
Мислите ми се въртят сякаш в кръг, размиват се и нищо ясно не излиза на повърхността.
 Дали съм пораснала, дали съм се променила?... Надявам се, но не мога да бъда сигурна. Днес не смея да давам тежки и категорични определения на нещата, защото всичко се променя така бързо и се оказва, че утре аз може да съм категоризирана.
 Днес обаче също така  вярвам в любовта!  Не в онази розовата и холивудската, а в реалната. Тази, която не е приказка и носи своите зли демони редом с прекрасните моменти.

 

 







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glarus - Хората се нуждаят
29.06.2009 10:30
от истинска обич, фалшивата е временна, тя отминава така, както се е появила.
В ежедневието ние често се лъжем, но и се учим да познавмаме лъжата и последствията от нея.
Обичта истинската обич не носи разочарования, защото ти приемаш човека такъв какъвто е с всичките му слабости... Тогава прави нейното съществуване - вечно...
Желая ти светъл позитивен ден с повече изпитани хора около теб и много истинска обич!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 10miles
Категория: Лични дневници
Прочетен: 106603
Постинги: 28
Коментари: 55
Гласове: 591
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930